Norbert Vastagh <vasti...@gmail.com> wrote:

> Merre induljak el? A csak olvasható pop3 / imap szerintem
> elég hülye ötlet, és nem is biztos, hogy megvalósítható: az
> archiválás jobb lenne talán. Exim4 van a szerveren.

Jo sok eve nem eximeztem, nem is akartam beleszolni, de aztan
csak nem jon eximes tuti valasz, igy leirom halvany emlekeim
a temaban :)

Amikor csinaltam ilyet, akkor azt hiszem, hogy system filterrel
csinaltam meg eloszor, aztan csinaltam egy transport/router
parost erre. Mindent letett egy mailboxba (akkor meg az volt
a divat) es egyebkent nem avatkozott bele a routerek melojaba.
Azt hiszem, unseen volt a kulcsszo.

Sajnos a konfigokat mar nem igen hiszem, hogy elo tudnam asni.

Tudom ez nem sok, de hatha a ket kulcsszo segit valamit.

--
Udv:
Erdelyi Gabor