On Tue, 16 Mar 2010, Hofferek Attila wrote:

> Hello,
> van arra valami gyors mod, hogy kitalaljam scriptbol, hogy egy -mondjuk-
> /24 tartomanyban van-e legalabb egy elo (pingre valaszolo) host? Nagyon
> hosszu vegigpingetni 250 cimet sajnos.

A ping erre nem jo, mert mi van, ha ugy van beallitva a host, hogy ne
valaszoljon pingre?

Vannak ra megoldasok, kicsiben az arpwatch, nagyobban a netdisco-t
hasznalom.

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day