Hegedüs Ervin írta:
> hello,

> a gateway sem?

De az pingik mindenkor. Ha leallitom a kapcsolatot, kiforditom a
kernelbol az ipsecet, akkor is.

> tulképp mit szeretnél? végigpingetni az összes hosztot? abból
> kiderül a VPN állapota?

Igen kiderul, meg december 24 este nyolckor is legalabb 100 teherauto
online van a teljes /22-bol, igy ha a pingetes 0-t ad vissza, akkor
ipsec restart.

Kulonben mar megoldottam fpinggel, koszonom.
--
Hofferek Attila