Hello!

Kis János Tamás írta:
>  5. A "net groupmap modify ntgroup="Domain Admins"  unixgroup=root" és
>  hasonló megfeleltetéseket mikor kell elvégezni? Mi az a feladat, ami
>  esetén igény/szükség van megfeleltetésekre?
>  Mitől lehet az, hogy pl az Administrator felhasználó tagja a root
>  csoportnak is és a "Domain Admins" csorportnak is, mégsem tud (valódi)
>  új felhasználót felvenni?

A domain -es csoportok létrehozásakor meg kell adnod a RID -et, aminek
az értéke igen fontos. Én annó így csináltam:
net groupmap add type=domain ntgroup="Domain Admins" rid=512
unixgroup=smbdmadmin
net groupmap add type=domain ntgroup="Domain Users" rid=513
unixgroup=smbdmuser
net groupmap add type=domain ntgroup="Domain Guests" rid=514
unixgroup=smbdmguest
net groupmap add type=domain ntgroup="Domain Power Users" rid="547"
unixgroup="smbdmpoweruser"

A klienseken meg kell egy ilyen:
net localgroup "Kiemelt Felhasználók" "PIMPA\Domain Power Users" /add
, mert a domain kiemelt felhasználók alapból nem tagja a helyik kiemelt
felhasználóknak, így ah egy domain kimelet belép, nincsenek meg a
kimelős jogai.

üdv,
Salamon Attila