Sziasztok!

A következőkben egy up-to-date debianról lesz szó.

Van egy lap (és még sok hasonló, de mindenhol az alábbi a szitu), az
alldatasheet.com, ahol ingyenesen meg lehet keresni néhány egyszerűbb
alkatrész adatlapját. Ez wingyógy alól tök jól megy, de linux alatt
képtelen vagyok úgy beállítani a böngészőt, hogy menjen. Próbáltam már
opera, sylpheed, (ezek a rendszerhez jöttek) és firefox 3.6.3-mal. Ez
utóbbihoz telepítettem acrobat readert, amit ajánlott. Hasztalan. Ha a
következő címen:
http://www.alldatasheet.com/datasheet-pdf/pdf/50800/FAIRCHILD/BF244A.html
a "bf244A click to view" szövegre kattintok, akkor a win alatt
megjelenik egy html lapba ágyazott pdf doksi az alkatrészről, de linux
alatt a doski helyett csak egy szöveg: "Your require pages is cannot
open by blow". (Az említett alkatrész csak a példa kedvéért szerepel.)
Java megy, javascript megy, felugró ablakok engedélyezve.

Van valakinek valami ötlete?

Köszi:
Zs.