2010.05.13. 20:18 keltezéssel, Gádori Zsolt írta:
> Vasas Krisztián javasolta, hogy a firefox.com -ról töltsek le binárist,
> ez megtörtént, mert amivel próbálkozom onnét való. Ugyanő valami
> profilt emlegetett, de erre nem találtam utalást a menürendszerben.
> Ha pár szót mondana mire gondolt.

A home könyvtárban kell lennie egy .mozilla nevű rejtett könyvtárnak
(bocs nem emlékszem pontosan). Ezen belül valahol kell lennie egy
véletlen generált nevű könyvtárnak az a profil. Abban tárolja a firefox
a beállításokat, előzményeket, felhasználó által telepített
kiegészítőket, stb.
Ha a .mozilla könyvtárat átnevezed, akkor létre fog hozni másikat
indításkor, és abban teljesen új profilt, minden beállítást alapra állítva.

--
Üdv.
B. Attila