On 06/09/2010 12:50 PM, Kiss Gabor wrote:
>>> P=E9nz =E9s szak=E9rtelem k=E9rd=E9se. :-)

> Viszont bérelni egy szerverfarmon (egy harmadik szolgáltatónál!)
> egy virtuális gépet és azon saját kezûleg BGP-zni már nem annyira vad ötlet.
> (Ha gyakorlatiasak akarunk maradni.)

Lehet, de a jelen problemara szerintem nem ad megoldast. routing
protokolokkal akkor szoktak jatszani, ha business vonalad van (berelt
vonal, business dsl, business kabel, stb...), akkor is joreszt akkor, ha
ugyanattol a szolgaltatotol van mindketto. Ha nem, akkor kelleni fog egy
szolgaltato-fuggetlen ip tartomany.

IroNiQ
--
System Administrator