In article <20100609073559.ga28...@linux.gyakg.u-szeged.hu>,
        =?iso-8859-2?Q?P=C1SZTOR_Gy=F6rgy?= <pasz...@linux.gyakg.u-szeged.hu>
writes:

> Ahhoz a szemk=F6zti oldalaknak is kellene valamilyen RP-n defgw-t hirdetni.

Természetesen a használati utasításban leírtak szerint
kell használni mindent. (Vagy arra célzol, volt egy ki nem mondott
követelmény is, miszerint önerõbõl kell megoldani mindent?)

Ha nem tud megállapodni a szolgáltatókkal, a "szemközt" lehetne
akár az én asztali gépem is, amitõl mindkét
irányban hallja a hirdetéseket. Vagy bármely barátságos host
a két upstream provideren túl.

> Amikor vmi. egyszer=FB dhcp-s bet=E1rcs=E1z=F3s (nem a hagyom=E1nyos =E9rte=
> lemben vett)
> valami, akkor nem hinn=E9m, hogy a szolg=E1ltat=F3 mondjuk BGP-zni fog fel=
> =E9.

Pénz és szakértelem kérdése. :-)
(V.ö.: "van annyi pénz, amennyitõl Juditnak korpás lesz a haja".)

Havi százezerért szívesen beszélünk Csabáékkal EPBG-t (multihop).
Na jó, legyen hetvenezer! Hatvan? Ötven?.... Magunknak is többe kerül!
De talán kap valakitõl olcsóbb ajánlatot is... :))))

kissg