hello,

On Wed, Sep 08, 2010 at 03:17:54PM +0200, Gabor HALASZ wrote:

> Nem nagyon ertelek
konkrétan mit?

> (plane, hogy a kernel nem szeparalja rendesen az
> alias interfacek forgalmat),
a lo interface-t érted alias if alatt? ha nem, hogy jön ide az
alias if?

> de miert is nem hasznalsz valami proxyt
> befele? A squid is tud accelerator lenni, apache/lighttpd/nginx mind tud
> ilyet.

ez mit változtatna a felálláson?

Attól még a Squid a kliens által kért 1.2.3.4-re akarna
kapcsolódni, konkrétan én ezt látom problémának (tehát h az
alkalmazás a saját hoszt egyik interface-re akar kapcsolódni, ami
egyébként DNAT szabály szerint egy másik IP-re megy - vagyis hogy
lehet lo interfacen egyébként nem lo IP címmel rendelkező
csomagoknak megmondani, hogy a POSTROUTING-ban levő szabályt
légyszi' vegyék figyelembe)

Én azt javasoltam, h a vegyünk fel egy új rekordot az adott
zónába, a weblapon írják át az IP hivatkozást DNS névre, és a
Squid-nek megmondom h az az új A rekord az 5.6.7.8-ra mutat.

(de ehhez jelenleg 300 felett jár a felhívott egyének száma, és
perpill senki nem érzi magát illetékesnek)

a.