On 2010.09.22. 13:10, Mandeville Rudolf wrote:

> Hirtelen én is megnéztem a traffic servert és én semmi virus filter funkciót
> nem láttam.

A http streamben a viruskereses gyakorlatilag megoldhatatlan, illetve
olyan limitaciokat eredmenyez, amit a userek nehezen viselnek cserebe a
kapott elonyok elhanyagolhatoak. Amugy sem hiszem, hogy lenne olyan
viruskereso, ami kepes lenne a microsoft/mozilla/adobe osszes bugjara
irt exploitokat megfogni, az ilyesmi a desktop viruskereso dolga. Sokkal
nagyobb az eselye annak, hogy egy megfeleloen tunningolt pdf-et, mp3-at,
swf-et tolts le valamelyik megosztomahulyesegemsiterol, mint egy
standalone kartekony allomanyt. Ezek inkabb mail attachmentben,
torrentfileben, usbdriveon erkeznek.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>