On 2010.09.23. 7:22, Kovács Attila wrote:
> Nincs valami kliens szerver megoldás? Mégis több esélye van egy a kliensen
> futó cuccnak.... Pl. egy jól beállított coreforce blokkol (kár hogy
> megszüntették
> a fejlesztését.....),

Szerintem pont ezt mondom, hogy szerintem a kliensen kell futnia virus
es malware kergetonek, ami nem csak patternt keres, hanem figyeli a futo
alkalmazasok tevekenyseget is, es megakadalyozza a rendszer kritikus
reszeinek modositasat; meg valami olyan firewall megoldas is, ami
alkalmazasonkent figyeli es blokkolja a forgalmat (a masik mosoporon
eleg gyakori megoldas), igy ha valamit ossze is szed az ember, legkesobb
akkor tudomast szerez rola, amikor a szerzemeny elkezdene az aldasos
tevekenyseget a neten. Szerencsere a helyi pusztitast vegzo kartevok
ritkak, amiota uzlet lett a allatkagyartas, inkabb zombit gyartanak,
kemkednek, stb, ahhoz meg kell a net.

> vagy csak egy jaliben futó cuccos kaphatja meg a
> stream-et
> közvetlenül.... Megfelelő autentikálás után persze...

Ilyen probalkozasok vannak, de en nem hiszek bennuk, mert az legnagyobb
kockazati tenyezo az a vegleny, akinek a hid interfacere
csatlakoztatasakor kikapcsolnak az akaratlagos funkcioi es csak a
motorikus reflexei maradnak aktivak, igy rakattint mindenre, ami a
monitoron eleg feltunoen villog; ezen pedig semmilyen muszaki megoldas
nem segit :)

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>