On Sat, 16 Oct 2010 11:51:09 +0200
Moczik Gabor <pm_levli...@progzmaster.hu> wrote:

> Nem fogsz kódot találni a logban, mert a f*szkalapoknak a
> win-specifikus érthetetlen hibakód kell.
>
> Több eset lehetséges, vérmérséklettől függően:
> 1. megpróbálod googlizással kideríteni, hogy a win milyen kódot
> szokott adni ilyen hibára (ha idemásolod a PPP logot, esetleg
> segíthetünk).
>
> 2. kerítesz kölcsönbe egy win laptopot és kipróbálod
>
> 3. Nem kizárólagos, az 1. és 2. mellett is alkalmazható :-),
> ráborítod az asztalt az ügyfélszolgálatra, hogy legyenek szívesek
> elhárítani a problémát, a világon semmi közük hozzá hogy a végponton
> [...]

Oké, ez világos okfejtés :-))
3) egyelőre elnapolom, mert segítőkészek, és ez csak egy mellékmondat
volt, és egyelőre a szerződésben meghatározott időn belül vannak.
2) önszántamból csak linuxot használok :-))
1) Köszönöm, élni fogok vele, de az nem az én gépem. Megszerzem, és
küldöm. (csak ugye most nem mnondhatom a tulajnak, hogy küldje át
emailen :-))

Kösz:
Zs.