On Sat, Oct 16, 2010 at 09:47:20AM +0200, Gádori Zsolt wrote:
> Sziasztok!
>
> Ledöglött az internet szolgáltatás, és az ügyfélszolgálat azt kérdezte,
> hogy mi a hibakód. A logokban nem szerepelt ilyesmi, és mikor közöltem,
> hogy ez egy linuxos gép, akkor kaján hangon válaszolta, hogy: "ja attól
> ne is várjunk ilyet".

Hat en jol beszelnek neki, szerintem ez windows specifikus hibakod, de en
meg pont attol vagyok kiakadva, hogy windows-os hibakodokat (ugy altalaban,
nem csak erre a modemes esetre - volt pl levelezes ugyben OE oskovulet hexa
hibakodjait akartak leadni hibanak ...  a vegen kiderult nemi guglizas utan,
hogy ez az OE sajat belso problemaja raadasul, es koze nincs mas szerverhez
vagy hasonlo ...  persze ez a hibakodbol ranezesre nem derul ki) mondanak,
ami nekem semmit nem mond ugye, mivel nem hasznalok windows-t.  Szerintem
meg kene magyarazni, hogy ez windows altal kitalalt terminologia csupan, es
nem hasznaljak mashol, tehat jobban jarnanak, ha normalis hibauzeneteket
fogadnanak el toled.