Szia!

Ez nem egyszeru dolog; a torrent kliensek ugy vannak megirva, hogy az
ISP-k se nagyon tudjak korlatozni a forgalmat.

Egy tippem van: tc -vel adj alacsony prioritast minden packetnek, ami
nonstandard portokon megy. Ebbe bele fognak esni kulonfele jatekok,
esetleg skype is, stb..., de nem fog "osszeomlani a rendszer", es ha
valakinek gondja van egy adott szoftverrel, meg mindig be lehet rakni
a not-throttled csoportba, hogy oruljenek a userek. Ami kimarad, abban
lesz minden retek, kozte a torrent.

Ennek a userek azert is orulhetnek, mert nem tiltod a torrent-et, csak
alacsony priotitast kap - pont, ahogy lennie kell.

Agoston