Sziasztok!

Vagy egy örökölt szerverem, amin nem indul a mysql. Ezt mondja:

Fatal error: Can't open and lock privilege tables: Incorrect file format 'host'

Ami biztos: frissítve nem volt évek óta (akkor telepítették, és hold-ba
raktak minden csomagot), fájlrendszer hibát sem látok.

A netet túrom már 1 órája, de nem bírok vele :-(

A mysqld --skip-grant elindul, phpmyadmin-ban lementettem minden adatot,
merre induljak tovább?

Az a baj, hogy fogalmam sincs, milyen felhasználók és jogosultságok voltak,
és akik a szervert telepítették, állítólag ők sem tudnak semmit róla :-o
Már rég újra akartam telepíteni, mert feltörték kb. egy éve, de vannak rajta
fizetős progik, amikhez nem adják oda a kulcsokat...

Üdv:

--
Vastagh Norbert