Sziasztok!

Örököltem egy szervert, amin van többek között egy IBM DB2 adatbázis szerver.
A szervert feltörték (Ubuntu 7 van rajta, telepítés után nem hold-ba
tettek minden
csomagot, és nem is frissítették, + abszolút hülyeségek voltak rajt a
a biztonság
szempontjából), úgyhogy újra kellene telepítenem....

"Csak" az a probléma, hogy IBM DB2 szervert még nem láttam, és ami még
nagyobb gond, fizetős a cucc, de nem lehet elérni azokat, akik anno a szervert
telepítették, és akik a rajta futó portál rendszert fejlesztették -
így a szükséges
licencet, vagy regisztrációs kulcsot (nem is tudom, mi kell hozz) sem tudom
megszerezni :-( így telepíteni sem tudom.

Van közületek valaki, aki ismeri a DB2-t?
Olyat nem lehet csinálni vele, hogy átmásolok mindent a régi szerverről az újra,
ami a DB2-nek része?
És ha lehet, honnan tudom kibogozni, hogy mik ezek?

Nagyon jól jönne a segítség, mert a szerver így nem maradhat, viszont a jelen
felállás szerint újratelepíteni sem tudom :-(

Üdv:

--
Vastagh Norbert