On 2011.01.05. 10:48, Norbert Vastagh wrote:

> "Csak" az a probléma, hogy IBM DB2 szervert még nem láttam, és ami még
> nagyobb gond, fizetős a cucc, de nem lehet elérni azokat, akik anno a szervert
> telepítették, és akik a rajta futó portál rendszert fejlesztették -
> így a szükséges
> licencet, vagy regisztrációs kulcsot (nem is tudom, mi kell hozz) sem tudom
> megszerezni :-( így telepíteni sem tudom.

A 90 napos trial letoltheto, addig foghatod a botod, es pufolheted a
supportceg nyomat :)

> Van közületek valaki, aki ismeri a DB2-t?
> Olyat nem lehet csinálni vele, hogy átmásolok mindent a régi szerverről az
> újra,
> ami a DB2-nek része?

Eleg remenytelen. Ha nem ugyanazt a buguntut rakod vissza, amire
forditottak, akkor boritekolhato, hogy a backward compatibility hianya
miatt mar a libc-nel el fog esni valami version mismatch uzenettel.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>