On 2011.01.17. 11:54, "Tóth, Zoltán" wrote:

> all_squash az exportsba.
>
> ez akkor minden nfs műveletet 65534 UID vel végez ami nobody ?

Vagy amit beallitasz.

> per pillanat ez van az exportban.. elég nehezen állt össze, mert solaris alól
> akarják automountal használni
> az meg ha jól olvastam NFS 4 et használ.. és még rootként mountolják..
> az all_squash nem üti a no_root_squash opciót ? neten valami ilyet olvastam..

Nalam nem szoktak verekedni az opciok....Az all_squash miatt valoban
hatastalanna valig a no_root_squash, de egyebkent sem egeszseges
rw,no_root_squash exportot csinalni. Ha mindenaron akarod, akkor csinalj
ket exportot mondjuk ip alapjan ugyanarra a dirre, ha nem tudod a
klienseket megkulonboztetni, akkor meg egy symlinket a dirre, es
exportald ki mindkettot, aztan a kliens valaszthat.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>