On 2011.03.16. 10:32, "Tóth, Zoltán" wrote:
> Hali
>
> létezik valami megoldás arra , hogy windows terminal server klienssel elérjek
> egy linux X felületet?

Ehhez van valalmi rdp idetlenkedes xhez, de sosem hasznaltam, de szukseg
sincs ra, mert az X network transzparans (meg egy ideig).

> ha ez nem , ingyenes x kliens létezik windows alá?

Persze, bar az X kliens eleg tag fogalom, a helloworld ablaktol az
unreal3 engine-ig minden program X kliens (kis X architektura rtfm
eloszlatna a kodot :).
Szerintem te inkabb X szervert keresel, arra meg remek a CygwinX (megy
64bites win7-en is), ha engedelyezett az X11Forward az ssh-ban, akkor
eleg putty-al belepni a unixra, es szepen indithatok az X kliensek, amik
a win-en futo X szerver-re rajzolnak.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>