On Fri, 20 May 2011, Attila Rajmund Nohl wrote:

> A 0.2 és a 0.7 az gyakorlatilag 0.

A 0.2 lehet, de a 0.7 az inkabb majdnem 1. Ezert irtam %-ban (70%).

> Ugyanis ha figyelmesen elolvasod amit irtam, se a CPU nem
>
> A 0.2 és a 0.7 nem magas terhelés.

Ahhoz kepest hogy _semmit_ sem csinal, boduletesen nagy.

> Már hogyne dolgozna. Vagy egy csomó kernelthread a háttérben. A
> timerinterruptot le kell kezelni. Stb.

Ekkor szokot 0.00/0.00/0.00 lenni, neha be-bevillan egy 0.01/0.00/0.00

2.6.38.6 + par uj parameter utan most stabilan beallt egy 0.00/0.01/0.04
par perce, tehat vagy kernel bug, vagy valami utemezo(-vel kapcsolatos)
hianya volt, es (mondjuk) 2 konkurralo sleep() bekavart. ;)

                                                                -Sygma