András Csányi <sayusi.a...@gmail.com> írta (2011. július 11. 15:07):

> A log szerint ez még mindig nem az nvidia modul. Másodsorban használd
> az nvidia-settings programot. Grafikus fitty-fütty és használható. Én
> azzal állítottam be az enyémet kb 10 perc alatt. Ha nem megy, akkor
> elküldöm a configot.

Az rendben van, hogy nem az nvidia modult használom, mert azt
-láthatóan- felváltotta a nouveau
és mivel már napok óta ezzel erőlködök, nem akarom feladni, legalábbis
még egyenlőre...
Szóval a nouveau-hoz kellene egy minta... plusz ennek az nvidiás
beállító izé nélkül is mennie kéne...!
De persze a konfigodat azért megköszönném, mert még jól jöhet
"downgrade" esetén... ;)