Sziasztok!

Mielőtt még logokat idéznék, megkérdezem, hátha
valaki már találkozott ezzel a jelenséggel ;-)

Telepítem újra egy suliban a gépeket, és azt kérték, hogy
XP és Win7 is legyen rajtuk. Samba PDC van.

A gond az, hogy minden gépen amelyik rendszer alatt
utoljára beléptetem domain-be, utána csak azzal tudok
bejelentkezni :-o

Google barátom nem tud így hirtelen segíteni, mert nem
semmi értelmes találatot sem hoz. Nekem ;-) Viszont
meglehetősen sürgősen ki kellene találnom, hogy mi
a fene okozza ezt...

Van valakinek ötlete?

Win7 Enterprise 32 bit és XP Prof. SP3 van a gépeken.

Üdv: Vasti

--
Vastagh Norbert