On Mon, Aug 29, 2011 at 01:14:42PM +0200, Norbert Vastagh wrote:

> Mielőtt még logokat idéznék, megkérdezem, hátha
> valaki már találkozott ezzel a jelenséggel ;-)
>
> Telepítem újra egy suliban a gépeket, és azt kérték, hogy
> XP és Win7 is legyen rajtuk. Samba PDC van.
>
> A gond az, hogy minden gépen amelyik rendszer alatt
> utoljára beléptetem domain-be, utána csak azzal tudok
> bejelentkezni :-o

Teljesen termeszetes, hogy igy van. A windowsos gepek egy
accountot hoznak letre a gepnek a tartomanyvezerlon, es a
tartomanyba belepeskor megvaltoztatjak a jelszavukat (valamint a
tartomanyvezerlo "utasitasara" X idonkent valtoztatjak). Tehat
eselyed sincs ezt akkor megoldani, ha mindket Windows rendszer
alatt ugyanaz a gep neve...

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga