2011.08.29. 13:14 keltezéssel, Norbert Vastagh írta:

> Google barátom nem tud így hirtelen segíteni, mert nem
> semmi értelmes találatot sem hoz. Nekem ;-) Viszont
> meglehetősen sürgősen ki kellene találnom, hogy mi
> a fene okozza ezt...
>
> Van valakinek ötlete?
>
> Win7 Enterprise 32 bit és XP Prof. SP3 van a gépeken.

Ötletem az nincs, de gugliztam neked, hátha örömöd telik
benne :).
http://wiki.samba.org/index.php/Windows7
Miután végigélveztem ezt:
http://hup.hu/node/78927
Persze lehet hogy nem ez a gondod ;), akkor sorry.
Zellert meg lehet hogy felhívom, szerintem
tudom hogy mi baja volt egy éve a szambájának, de
lehet nem aktuális neki ;). (Meg lehet hogy a minta
samba configom sincs meg ami az elvetemedett
windózeres progik zabolázásához kell...)

--
k-atti-