> Epp tegnap irtam, hogy a kliens (a windowsos gep) a
> tartomanyvezerlon letrehoz egy accountot, amelynek valtoztatgatja
> a jelszavat. Meg szep, hogy ha te letrehozol egy uj jelszoval egy
> uj accountot a gep szamara, akkor a gep az altala ismert
> jelszoval nem tud belepni a tartomanyvezerlon...

áthoztam a gép jelszavát /sambaNTPassword/ és rendben működik a dolog
azt tudtam, hogy létrehoz egy account-ot /jelen esetben a uid=gépnév$,
ou=Computers,dc=domain/, de azt nem, hogy ehhez is van jelszó

ha pdbedittel viszem fel az új gép accountot, szépen létrehoz minden-t,
majd az ldapmodify-val berakom a régi MD5 hashelt jelszót, felviszem a
usert is
átrakom a gépet az új hálóra és szépen belép a domain-be
/viszont az smbldap-useradd -w paranccsal nem hoz létre sambaNTPassword
attributomot!?/

> A felhasznaloi adatokat, beleertve a gepek adatait is. Javaslom a
> pdbedit tanulmanyozasat.

természetesen tudom, hogy többi dolgot is át kell hoznom, userek,
csoportok, megosztások, ...
és win7-tel is lesz egy-két köröm, még jelentkezem

köszönöm az eddigi segítséget,
üdv,
z.