Hi!

Következő problémát kellene megoldanom /remélem nem off/:

Van egy samba PDC szerver tdbsam backend-del, amit egy új szerverre
/ldapsam backend/ kellene migrálni úgy,
hogy a klienseket ne kelljen megpiszklálni. /ki és beléptetni/

Egy új gépre feltettem a samba-t ldap-pal.
/localsid-et és domainsid-et a régi értékre állítottam, a domain és
gépnév ua., jelenleg teszt környezetben másik alhálózaton - más IP -/

Elvileg minden rendben működik /új gép beléptetés, user bejelentkezés/,
viszont, egy meglévő tartományi tagról nem tudok belépni! /eredeti
pdc-re belépett gépet, átrakom az új szerver hálózatára/

Egyszerűen hozzáadom a gépet /smbldap-useradd -w/ és a user-t, és amikor
próbálok belépni a következő hibaüzenetet kapom az XP-n.

"A(z) helyi rendszer automatikus tanúsítványigénylésének nem sikerült
felvennie a kapcsolatot az Active Directory címtárral (0x8007054b). A
megadott tartomány vagy nem létezik, vagy nem lehet csatlakozni hozzá.
Nem kerül sor az igénylésre"

Mit kellene még áthoznom a régi szerverről, hogy a kliens elhiggye, hogy
minden változatlan? /azt hittem elég, ha a SID értékek maradnak/
Esetleg IP? /pontosan nem tudom, hogy a kliens, hogy keresi a szervert,
de gondolom broadcast-tal, és a szerver IP-je lényegtelen/

Tudna ebben valaki segíteni?

köszi,
z.