On Tue, 4 Oct 2011, Kosa Attila wrote:

> Es mi hozza letre a /dev/ttyUSB* fajlt? Alighanem az udev. Az van
> az ARM-es rendszereden?

Igen, van, ezt direkt meg is neztem egy masik usb-soros driverrel
(pl2303), radugaskor jon letre a /dev/ttyUSB0.

On Tue, 4 Oct 2011, Ferenc Wagner wrote:

> Debian alatt az usb-modeswitch betelepszik az udev scriptek közé, és van
> egy adatbázisa (az usb-modeswitch-data csomagban), ami alapján
> automatikusan kapcsolgatja a felismert eszközöket.

Ez jol hangzik, viszont a debianomon nincs ilyen csomag, usb temaban
csak ezek itt:

# dpkg -l|grep usb
ii  libusb-0.1-4                         2:0.1.12-13
userspace USB programming library
ii  libusb-dev                           2:0.1.12-13
userspace USB programming library development files
ii  usbutils                             0.73-10lenny2
Linux USB utilities
ii  xserver-xorg-video-sisusb            1:0.9.0-1
X.Org X server -- SiS USB display driver

Megneztem a /etc/udev/ -et is, nincs benne a modemem ID-je sehol!

Koszi,
BB