# Nem telepitettem kezzel! Nincs a gepemen se usb-modeswitch csomag, se
usb-modeswitch parancs! Megis gond nelkul letrejon a /dev/ttyUSB*, ha
bedugom a modemet. A kerdes az, hogy miert.

Mer a kernel kezeli le valamilyen szinten a modemet.
Az usb-modeswitch ha jól tudom nem a dev létrehozására szolgál, mint
inkább a modem "helyes" inicializálását végzi.
De ezt nálam okosabbak pontosabban is megtudják mondani, úgy hiszem.

Pl: nálam MF110 usb HSUPA+ modem ha nincs fent a usb-modeswitch a
/dev/ttyUSB3 -ra bepakolja a beépített microSD olvasót. Ezért manuálisan
eject /dev/sr(valami) és utána(miután a kernel kimolyolta magát a
modemen) talán lehet tárcsázni.