Sziasztok!

Elveszek a kínálatban egy kicsit, úgyhogy segítség kellene ;-)

Egy olyan kész kis tűzfal disztribúciót keresek, ami tudja a
következőket:
- van benne l7-filter
- tud több WAN kapcsolatot kezelni, terhelést elosztani, port
  alapján forgalmat ide-oda terelni
- elfut egy P3 600 gépen 512MB memóriában
- jó, ha telepíthető egy 256MB-os CF kártyára / merevlemezre,
  hogy ne CD-ről kelljen futtatni
- ha tudjon transzparens proxy lenni

Ami eddig nálam képben van, az a Zeroshell. Gondolkodtam a saját
linux telepítésen és konfiguráláson, de szerintem kár lenne az időt
vesztegetni vele, amikor vannak kész megoldások erre a célra...

Ismeri valaki? Ismer valaki valami mást, ami megfelelne a célomnak? ;-)

Túl nagy sávszélesség nem lesz, 2 db. 4/0,5Mbit-es internet kapcsolat
fog rámenni, és olyan 60-80 gép.

Üdv: Vasti

--
Vastagh Norbert