> Sziasztok!
>
> Elveszek a kínálatban egy kicsit, úgyhogy segítség kellene ;-)
>
> Egy olyan kész kis tűzfal disztribúciót keresek, ami tudja a
> következőket:
> - van benne l7-filter
> - tud több WAN kapcsolatot kezelni, terhelést elosztani, port
>    alapján forgalmat ide-oda terelni
> - elfut egy P3 600 gépen 512MB memóriában
> - jó, ha telepíthető egy 256MB-os CF kártyára / merevlemezre,
>    hogy ne CD-ről kelljen futtatni
> - ha tudjon transzparens proxy lenni
>
> Ami eddig nálam képben van, az a Zeroshell. Gondolkodtam a saját
> [...]

Szia,

Nem tudom, hogy minden célra megfelel-e, amit felsoroltál, de:

Endian Firewall community verzió - endian.com
pfSense - pfsense.com

Előbbi Linux alapú, utóbbi FBSD.
A proxy az előbbiben sokkal jobb kezelhetsz benne csoportokat, és MAC
alapján is filterezhetsz.
Vannak még mások is, de azokat nem ismerem.