On 12/22/2011 7:59 PM, SZABO Zsolt wrote:

> Ja, ha ez jo, akkor jo... :-))) (probalom elsajatitani)

Nem csinaltam vegig, csak atfutottam, de jonak tunt, sok peldaval.

> Hat azt, amit Gabriel Akos mondott, amivel az ora elejen a hallgatok a
> a wlanhoz tudnak kapcsolodni...

A users.conf-ban vannak a enduserek, amennyiben nem akarod integralni
valami auth backenddel. A clients.conf-ban a radius szerver kliensei
vannak, pl az accesspoint; epa.conf meg nincs is. eap.conf van, abban a
certificate konfiguracio van, es a certificate privatekey-enek
passwordje (ha van).
Radius eseten figyelj a gepelesi hibakra, eleg nehez annyira elgepelni a
configot, hogy parse error-ral lealljon. A type errorok okozzak a
legtobb nehezen debugolhato, magikus radius hibat.