Helló Mindenki !

Soha nem használtam még a fent említett programot, de ma telepítettem,
megadtam a szükséges adatokat, sikerült minden, a "Kiszolgáló típusánál"
a szabványos maildir-es megoldást választottam, elérési
útnak /home/linuxroot/-t választottam.

Miután telepítettem, és elindítottam azzal szembesültem hogy MINDEN
adatom elveszett a gépről. A Dokumentumok mappától a Letöltések-ig
minden, kivéve a telepített programok, azokat egytől-egyig el tudom
indítani. Asztal üres, Firefox előzmények üres.

Megnéztem GParted-ben, 32 Gbyte a használt terület, ami körülbelül pont
megegyezik az "elveszett" adataim méretével.

Kérlek segítsetek, először is, hogy miért történt ez, másodszor pedig
hol tudom megtalálni a dolgaim ?

A válaszokat előre is köszönöm !

Üdv.: Dzsóó

Megjegyzés: Az Evolution beállításainál semmi rosszat nem adtam meg,
bérelt tárhely mellé kapott postafiók adatait másoltam ki mindenhova.

Az Evolution már működik, úgy, hogy nem Maildir-t választottam, viszont
a dokumentumaim nincsenek meg.
--
Joó Martin <dz...@mernokinformatikus.fh.rs>