> Ezt a thread-et miert nem zartad le megfeleloen ?

Ha a lezárás alatt azt érted, hogy végül is hogy' oldódott meg a az
egész, akkor igazából csak tüneti kezelést tudtam végezni. Leírhatom a
lépéseket, de az nem ad választ a lentebbi kérdésedre.

A lényege, hogy bizonyos mentések után újratelepítettem ez egész
rendszert, plusz megszüntettem a normál ssh hozzáférést az internet
felől. Azóta nem tapasztaltam zavart a rendszerben.

> Te pedig nem irtad le, hogy
> vegul honnan szedted/kaptad a hackelt sshd-t.

Sajnos, fogalmam sincs. Még sajnálatosabb, hogy siettemben nem mentettem
le a hackelt sshd-t, így már nyomozni sincs mit.

Üdv:
        Pali.