Re,

On Thu, Mar 01, 2012 at 12:05:28PM +0100, Kiss Gabor wrote:
> Adott egy asztali gép, aminek van egy alaplapi és egy bedugott Ethernet
> interfésze. Egyre gyakrabban csinálja, hogy az alaplapit nem látja a
> kernel bootoláskor. Az lspci sem mutatja, amit kellene:
>
> 05:00.0 Ethernet controller: Broadcom Corporation NetXtreme BCM5751
> Gigabit Ethernet PCI Express (rev 01)
>
> Mintha a BIOS-ban időnként letiltaná valaki a portot. (De nem teszi!)
> Aztán a rebootnál ismét megjelenik.
> Hardverhibán kívül mi lehet még az oka egy ilyen jelenségnek?

Passz, de nekem volt hasonlo egy tv-tuner kartyaval: neha "latta" az lspci,
neha nem. Igazabol nem tudom mi okozta, mind a mai napig: masok slot-ba
atraktam, utana jo volt. Illetve akkor is jo volt, ha a hangkatya nem volt
beletolva: talan valahogy osszeakadtak (IRQ, tudomisen hogy van ez
PCI-eknal).

Bar az alaplapit nyilvan nehezn tudod atrakni :) masik slot-ba, azert
esetleg lehetne probalkozni a tobbi kartyaval, esetleg kivenni amit lehet,
hogy ugy is jelentkezik-e?