On Fri, Mar 02, 2012 at 09:28:49AM +0100, Kiss Gabor wrote:

> Nincs egyéb bedugott kártya, csak a másik, 10(!) megás Ethernet.
> De ha azt kihúzatom, nem lesz külső kapcsolata. :-)

Ugy ertettem, hogy akkor azt probald mashova tenni. Mert egyeb akar
integralt dolgok attol meg PCI eszkozok hogy nem egy slotba vannak
fizikailag beledugva, es mint irtam, nekem volt olyan problemam, amin a
kartya-atrendezes segitett: a te esetedben persze ez max arra korlatozodik,
hogy az egy szem 10 megas kartyat tedd at mashova, ha lehet.