Hello!

> Nem latom az osszefuggest.
>
> Nem a szolgaltatas tipusatol fugg, hanem a terhelestol.

A szolgáltatás típusától azért függ a terhelés. Az én esetemben (mentés)
egyszerre csak egy fájl lesz nyitva, amibe pár MB/sec -el csöpög az adat
naponta max. egy órán keresztül.
Egy sok felhasználós imap vagy fájlszerveren jóval több műveletet kell
végezni a fájlrendszeren másodpercenként. (Sok ezer nyitott fájl, csomó
konkurens művelet.)

Vagy CPU-terhelésre gondoltál?

--
Üdv:
Salamon Attila

PMielőtt kinyomtatná eztaz e-mailt, gondoljon a KÖRNYEZETVÉDELEMRE /
Before printing this mail, think about ENVIRONMENTAL responsibility