31.05.2012 16:50 keltezéssel, Krisztian VASAS írta:

> Ha féllábon jó, akkor egyszerűen zero-superblock a másik diszkeken és
> újra hozzáadni.
Ez tiszta sor, de nem jó féllábon.

> Ha féllábon se, akkor bebootolsz livecd, megpróbálod
> életre lehelni a féllábat és adatmentés után újragenerálni raid-et, majd
> adat vissza... Én legalábbis ezt tenném...
Én is ezt teszem, ill. tettem, erről szólt ez egész írásom: Bármit
teszek, a /dev/md0-án futó oprendszer nem indul, ill csak félig, aztán
leáll.

Értelmes hibaüzenet nincs. Még azt sem tudom eldönteni, hogy az
initramfs-ben vagy az állományrendszerben, avagy épp a kernelben van-e
hiba.

Találtam egy Boot Repair CD-t, az picit javított rajta, de
megváltoztatta raid-et, az md0-át pl. átnevezte md125-re.

Jelenleg emlékezetből írok, de igyekszem, blkid kimenetet, fstab-ot és
mdadm.conf-ot bemutatni.  Mi kell még? Hátha észrevesz  valaki valamit.

Pali.