On 06/05/2012 12:45 PM, Attila Rajmund Nohl wrote:
> Mindegyiknek szüksége van a libc-re, ami közel két nagyságrenddel
> nagyobb, mint a sed és az awk binárisa...
A libc úgyis bennt van a memóriában, tehát nem lényeges.
Ugyanígy egy Ubuntunál a python is bennt van legalább a buffer
cache-ben, mert mindenki azt használja.
Tehát a python nyert, mert a kód itt rövidebb :)

Igazából meg szerintem egy ilyen feladatnál a végrehajtási idő számít,
és méretlenbe azt mondom, hogy a sed-et senki nem fogja ebben a
feladatban megverni.