On 06/27/2012 07:34 AM, Móczik Gábor wrote:
> Hy!
>
> Cyrus IMAP-ról Dovecot-ra szeretnék átállni, egy ideig tesztelni,
> párhuzamosan futtatni a kettőt.
>
> A probléma már ott kezdődik, hogy ha telepíteni akarom, akkor a Cyrus-t
> el akarja távolítani. Debian Squeeze-ről van szó.
>
> Több ezer levél migrálásáról van szó, eleve ez sem pár perc, illetve
> tesztelni is kellene, ennyi időre nem lehet leállítani a szolgáltatást.
>
> Tehát a kettőt egyszerre szeretném telepíteni.
>
> Van ennek technikai akadálya?
> Ha nincs, akkor hogyan kell rávenni az apt-t, hogy ne vegye le a cyrust?

> [...]

Ha conflict van, akkor nincs modja. Nem igazan tudok eletszeru helyzetet
elkepzelni, ahol a kettonek egymas mellett kell futnia.
A dovecot-ot tedd chroot-ba, vagy VM-re es teszteld ott.
Ha az a VM localisan van, pl. egy lightos container, akkor kivulrol az
egesz pont ugy fog kinezni, mintha egymas mellett futtatnad oket.

udv,
tamas