On 06/27/2012 07:34 AM, Móczik Gábor wrote:
> Cyrus IMAP-ról Dovecot-ra szeretnék átállni, egy ideig tesztelni,
> párhuzamosan futtatni a kettőt.
>
> A probléma már ott kezdődik, hogy ha telepíteni akarom, akkor a Cyrus-t
> el akarja távolítani. Debian Squeeze-ről van szó.
>
> Több ezer levél migrálásáról van szó, eleve ez sem pár perc, illetve
> tesztelni is kellene, ennyi időre nem lehet leállítani a szolgáltatást.
>
> Tehát a kettőt egyszerre szeretném telepíteni.

Nem a kérdésedre válasz, csak egy tanács:
Épp egy cyrus->cyrus költöztetés kellős közepén vagyok. Nagyon hasznos
a perdition nevű proxy. Egyenként tologatom át a usereket egyik
szerverről a másikra, és a /etc/perdition/popmap file-ban vezetem, hogy
kinek melyik szerveren vannak a levelei.

Egyébként én azt csinálnám a helyedben, hogy eltüntetném a
cyrus-imapd-2.2 csomag nyomait. Nem magát a szoftvert törölném, csak
a /var/lib/dpkg alatt matatnék egy kicsit, amíg felrakom a Dovecotot.