On 12/04/2012 09:53 AM, Hofferek Attila wrote:
> Ez eddig az én fejemben nem több egy hatlábú attiny-nél :)
Egy kicsit is összetettebb fűtési rendszernél nem egy db uC-t fogsz
használni, hanem néhány darabot (több mérési és beavatkozási pont), és
nem hatlábút ( kell mérni, beavatkozni, és egymással valamint a
külvilággal kommunikálni). A podmalinux listán megy a beszélgetés egy
eszközről ami erre (is) alkalmas lenne. Gyakorlatilag atmel
controllerek, amik egymás között CAN buszon, a külvilággal USB-n beszélnek.