Sziasztok!

Cert auth-al szeretnék hozzáférni a postaládámhoz. Gondoltam felteszek
egy imap szervert, és jól bekonfigurálom.
A dovecot-ra esett a választás, de nem igazán akarja. Találtam egy
leírást, ami szerint a dovecotnak megmagyarázzuk, hogy a kliens certből
vegye ki a felhasnzálónevet, majd csináltasson egy plain text authot a
klienssel csak azért, hogy ne vegye figyelembe a jelszót se. Tök vicces.
Lenne ha működne, de - miután jól belogolja hogy a kliens elküldte a
certjét - azt állítja, hogy a kliens nem küldött használható certet. De
hogy mi a baja, arról szó sincs.
cyrus-hoz meg courier-hez doksit sem találtam ami alapján meg lehetne
közelíteni a problémát.

Száz szónak is egy a vége: megy valakinél imap cert auth-al?