On 05/08/2013 06:30 PM, Szládovics Péter wrote:

> Ezek szerint a serialt csak appendeled, amikor visszavonsz egy usert?

Egy ilyesmi cronjobot írhatnék rá, mivel cacert a CA:
"""
wget https://crl.cacert.org/revoke.crl
openssl crl -inform der -outform der -in revoke.crl -out revoke.crl.pem
cat /etc/ssl/certs/cacert.org.pem revoke.crl.pem
>/etc/ssl/certs/cacert.org.withcrl.pem
rm -f revoke.crl revoke.crl.pem
"""
A visszavonásos kérdést asszem ezzel lényegében megválaszoltam: rendes
CRL van, csak iszonyú hülye helyen.

Viszont mivel a felhasználóbázis rendesen behatárolt (én egyedül), és a
cacert-ben bízom hogy az én emailcímemre
nem fog más számára kiállítani certet, valamint amúgy is titkosítatlan
hálón jöttek az emailek,
szerintem nem fogom törni magam egy ilyen cronjob írásával.

Ja, hogy már megírtam?