Re,

On Thu, Oct 24, 2013 at 10:10:00AM +0200, Szládovics Péter wrote:
> Az ajánlott innodb_file_per_table opció használatával a tábláid
> valóban külön fájlban lesznek, de ebben az esetben pont az InnoDB
> lényegét fogod elveszteni, mert a használatban lévő fd-k és bufferek
> száma megnő, így az erőforrások elaprózódnak, és rosszabb lesz a
> teljesítmény.

Ez nem teljesen igaz azert minden szempontbol. Ui - ha jol tudom - regi
problema az innodb ezen modszerevel, hogy annak merete sosem csokken, hiaba
torolsz adatokat tablakbol stb, vagy akar truncate table.  Ezert paran pont
a performancia miatt ajanljak a per table beallitast, pl perconas skacok
kozul is - pedig ok elvileg ertenek hozza azert ;) Az fd-k szama max akkor
problema, ha tenyleg nagyon sok tablad van.

> Vagy módosítsd egyenként a tábláidat így: 'alter table <táblanév>
> engine = MyISAM;'
>
> Teljesítmény szempontjából a MyISAM jobb választás, mintha ai
> InnoDB-t külön fájlokba erőszakolnád.

Ez se biztos, foleg ha neked tranzakciok kellenek, akkor MyISAM nem is opcio
ugye. Nyilvan ez a per table beallitastol fuggetlenul is igaz, hogy van
olyan jellegu felhasznalas ahol nem kell tranzakcio, es amire a MyISAM jobb
lehet, de forditva is.