On Thu, Oct 24, 2013 at 11:30:52AM +0200, Gábriel Ákos wrote:

> Na jó, legyünk konstruktívak:
>
> http://stackoverflow.com/questions/1270944/mysql-innodb-not-releasing-disk-space-after-deleting-data-rows-from-table

Korrekt, ezert irtam en is, hogy vagy file per table ajanlott, de az is
lehet, hogy eleve mas table engine jobb valasztas stb, de ebbol meg nem
kovetkezik, amit irtal, hogy par tiz gigara nem jo a mysql (ez mar flame
szagu kijelentes, mert ennek vannak cafolatai mukodo peldakkal - nem is
akarmilyenekkel).

Szoval flamet inkabb masik listara kene terelni, de az persze igaz, hogy
mysql sem jo azert mindenre, ahogy semmi mas se a vilagon (nincs univerzalis
legjobb megoldas).  Ez azonban sok mindentol fugg meg, nem csak azon mulik,
hogy hany giga.

off.