Kovács Gábor <furto...@gmail.com> írta (2014. július 27. 18:12):
> Sziasztok!
> Linuxos klienseken futtatunk windowsos programot wine alatt. A program
> mindent megcsinál, amit kell, de amikor kilép, akkor elfelejti az összes
> beállítást, az új indítás után ezeknek a beállítása felhasználó függően akár

Szia!

Nem vagyok híve a hibernálásnak, így -szerintem- inkább azt kellene
kitalálni, hogy miért is felejti el a program beállíásokat? Ezeket
hova akarja menteni: fájlba, registry-be, adatbázisba, esetleg
máshova?
Nem lehet a hiba oka jogosultság-probléma? Példul egy olvasható, de
nem írható fájl?
Ha xterm-ből indítod, nem kapsz semmi hibaüzenetet? Nincs valamilyen napló?
A registry-t nézted? Használja-e a program, illetve miket írogat oda?
Lehetséges-e, hogy nem talál egy -pl a mentéshez szükséges- dll-t,
mert az a PATH-on nem elérhető?

Üdvözlettel,
kjt