Gábor Kovács <furto...@gmail.com> írta (2014. július 28. 9:20):
> Hát igen, egy kicsit pontatlanul írtam le a jelenséget.
> A gond az, hogy a hiba nem a kilépésnél keletkezik. Ott lementi az
> összes fájlt, úgy ahogy azt kell. Ha ezt átmásolom egy windowsos
> környezetbe, akkor ott elindul a program, betölti a megfelelő
> beállításokat. Wine-os környezetben is betölt mindent amit kell, de
> nem a megfelelő sorrendben.
> A profil betöltése közben sehol nem találok hibaüzenetet.
> Azzal tisztában vagyok, hogy a wine nem tetljes Windows, így lutri,
> hogy egy program elindul-e, és ha elindul, akkor csoda, ha minden
> [...]

Szia!
Azért én még nem vetem/vetném el a hibernálás-mentes lehetőséget...
Jártam már úgy, hogy egy program a "wine valami.exe"-vel indítva azt
panaszolta, hogy nem találja a saját munkakönyvtárát... a "wine
totalcmd.exe" után a Total Commender-ből elindult ugyan, de így elég
kényelmetlen volt indítani... a megoldást az jelentette, hogy a "wine
valami.exe /munka=c:\valami" -egyébként nem dokumentált...!-
parancssori paraméterrel frankón elindult, így már lehetett akár
inkonról is indítani. ...mondjuk szerencse volt, hogy  fejlesztő volt
oly segítőkész, hogy elárulta a fejlesztéshez bevezetett
paramétereket...
Szóval azt kellene megtudni, hogy a proginak van-e példul olyan
paraméterezési lehetősége, amivel a beállításokat "kézzel"
betöltheted, akár megadott sorrendben is.
Az sejthető, hogy a betöltési sorrendet mi határozza meg?
Esetleg egyéb részleteket is elárulhatnál... akár magánban is...
Üdv,
kjt