On Sun, Jan 03, 2016 at 09:35:52PM +0100, Gádori Zsolt wrote:
> ***
> NetworkManager[525]: <info> BT device EVOLVEO StrongPhone Q4
> (5A:63:46:66:28:09) added (NAP)

Khmm :-) Ennyit az X-ekrol :-)

> NetworkManager[525]: <info> (xx:xx:xx:xx:xx:xx): new Bluetooth device
> (driver: 'bluez' ifindex: 0)
>
> NetworkManager[525]: <info> (xx:xx:xx:xx:xx:xx): device state change:
> unmanaged -> unavailable (reason 'managed') [10 20 2]
>
> NetworkManager[525]: <info> (xx:xx:xx:xx:xx:xx): device state change:
> unavailable -> disconnected (reason 'none') [20 30 0]

Ez eddig azt mondja, hogy van egy telefonod, amit egyszer parositottal,
es a parositasnal kipipaltad, hogy mehet majd a telefonon keresztul a
net kapcsolat. A telefon viszont momentan nem elerheto (pl. ki van
kapcsolva rajta a bluetooth, le van tiltva az internet megosztas stb).

> gnome-control-center.desktop[2398]: (gnome-control-center:2398):
> GLib-CRITICAL **: g_ascii_strdown: assertion 'str != NULL' failed

Gnome. Enough said.

> Bluetooth-WARNING **: Setting up /org/bluez/hci0/dev_xx:xx:xx:xx:xx:xx
> failed: GDBus.Error:org.bluez.Error.InProgress: In Progress
>
> GLib-CRITICAL **: g_ascii_strdown: assertion 'str != NULL' failed
>
> bluetoothd[2439]: a2dp-source profile connect failed for
> xx:xx:xx:xx:xx:xx: Protocol not available
> ***

Na, ez mar erdemi informacio. Hangot akarsz kuldeni valamelyik iranyban
(meg nem akartam ilyent osszerakni, ugyhogy fejbol nem tudom, merre), de
valamelyik oldal ezt nem tamogatja. Futtasd a bluetoothctl-t, es mondj
egy "show"-t. Ha az UUID sorok kozott nem latod az "Audio Source" es
"Audio Sink" profilokat, akkor ird be a google-ba, hogy "pulseaudio
bluetooth" (vigyazz, a leirasok egy resze meg Bluez 4-hez van, ami
teljesen mas, mint a Jessie-ben levo Bluez 5). A talalatok kozul
leginkabb a kulonbozo (nem csak Debian alapu) distro-k wiki-jeit
javaslom, de szemelyes tapasztalat hianyaban nem tudok egyet sem
ajanlani.

Ha esetleg mono headset-re akarsz hangot atkuldeni, akkor elofordulhat,
hogy az nem tamogatja az A2DP-t (bluetoothctl, "show xx:xx:xx:xx:xx:xx",
hianyzik az "Audio Sink") - ekkor vegyel masikat. Ill. Pulseaudio 6
elmeletileg tud HSP/HFP-t, de limitaciokkal, szoval megis inkabb vegyel
masik headset-et.

Igazabol nem akarok en ennyire (sem) erteni a bluetooth-hoz...

Gabor