On Sun, 3 Jan 2016 22:42:18 +0100
Gabor Gombas <gomb...@digikabel.hu> wrote:

> Khmm :-) Ennyit az X-ekrol :-)

Na igen... a nagy konspirálás :-) :-)  hehe...

> Ez eddig azt mondja, hogy van egy telefonod, amit egyszer
> parositottal, es a parositasnal kipipaltad, hogy mehet majd a
> telefonon keresztul a net kapcsolat. A telefon viszont momentan nem
> elerheto (pl. ki van kapcsolva rajta a bluetooth, le van tiltva az
> internet megosztas stb).

Igen, és nem. Be volt kapcsolva a bluetooth, de a net valóban nem, és
egyúttal persze hogy nem is volt megosztva.
A jelenség az, hogy "megnyomom a gombot" hogy no akkor most kapcsolódj,
elindul a próbálkozás, aztán eretdménytelenül lezárul.

> Gnome. Enough said.

Itt mire gondolsz?

> Na, ez mar erdemi informacio. Hangot akarsz kuldeni valamelyik
> iranyban (meg nem akartam ilyent osszerakni, ugyhogy fejbol nem
> tudom, merre), de valamelyik oldal ezt nem tamogatja.

Példul bluetooth fülhallgató. A telefon támogatja, ezt már próbáltuk.
Ez a példány sztereo a lentebbi kérdésedre válaszként.

> [...]
> 5). A talalatok kozul leginkabb a kulonbozo (nem csak Debian alapu)
> distro-k wiki-jeit javaslom, de szemelyes tapasztalat hianyaban nem
> tudok egyet sem ajanlani.
>
> Ha esetleg mono headset-re akarsz hangot atkuldeni, akkor
> elofordulhat, hogy az nem tamogatja az A2DP-t (bluetoothctl, "show
> xx:xx:xx:xx:xx:xx", hianyzik az "Audio Sink") - ekkor vegyel masikat.
> Ill. Pulseaudio 6 elmeletileg tud HSP/HFP-t, de limitaciokkal, szoval
> megis inkabb vegyel masik headset-et.
>
> Igazabol nem akarok en ennyire (sem) erteni a bluetooth-hoz...

Hát én sem szerettem volna...
Az egyik cél valóban a hang kapcsolat egy fülhallgatóval. Most azonban
az adatkapcsolat lett volna a feladat, hogy ne kelljen kábelekkel
nyűglődni.

Vagyis összefoglalva valamiféle protokoll stack vagy hasonló
hiányozhat teljes egészében, mert ha valamit is talált volna ami módon
kapcsolódhat, akkor megtettte volna. Legfeljebb ez, vagy az a
szolgáltatás nem működött volna.
A felefon mindenféle módon hajlandó kapcsolódni másokkal, ezt már
próbáltuk.

Jól értem?

köszi:
--