Sziasztok!

Nagyon köszönöm mindenkinek a válaszokat.

Azt kérdezném még, hogy a "NAT áthaladás" menüpont alatt minden
alapértelmezetten be volt kapcsolva és pár portot NAT-olt befelé, ez
nagyon régóta így volt, most vettem észre.
El lehetett kapni valamilyen kártevőt pl. a Windows-os gépeknek? Sok
olyan kártevő program van, ami portszkenneléssel próbálkozik bejutni
vagy sebezhetőséget keresni és ha olyan porton próbálkozott, ami
NAT-olva volt befelé akkor akár be is juthatott valami?
Következő opciók voltak engedélyezve valamint alábbit írja erről a
web-es felület:

WAN - NAT áthaladás
A NAT áthaladás engedélyezése lehetővé teszi egy Virtuális
magánhálózati (VPN) kapcsolat számára az áthaladást a routeren a
hálózati kliensekhez.

PPTP áthaladás
L2TP áthaladás
IPSec áthaladás
IPTV áthaladás
H.323 áthaladás
SIP áthaladás
PPPoE közvetítés engedélyezése

Ezek mind engedélyezve voltak.

Nincs IPTV, VPN-hez sem szoktam csatlakozni.

Üdv, G